[Epitesz-barkacs] kiolvasztás ( Re: vezetékes víz hőfok 1,2m mélyen )

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2012. Feb. 12., V, 15:38:23 CET

Egy normális villanybojlerben, ha a hőfokszabályzót letekerem
hópiheállásba, ekkor ugyan is csak akkor kapcsol be a készülék, ha a
benne lévő víz hőmérséklete +4 +5 fok alá csökken. FAGYVESZÉLY miatt

amit én mértem +3,3 celsius vízhőfokot a 30-adik literből kivett 1 literben,
akkor nekem majdnem állandóan mozgatni kellene :-(
( tehát egy villanybojler hópihe állásban ) állandóan nyitva tartana egy
mágnesszelepet :-(