[Epitesz-barkacs] Szivas vizszerelessel

Endre Szabo stgellertfoto at gmail.com
2012. Júl. 22., V, 15:44:19 CEST

Köszi a leírás(oka)t, nagyon tetszettek:) hozzáférhetõ, röviden a projekt:
egy régi nyílt rendszerû felsõ bojler volt a konyhában. A páromnak
megvettük a legszebb ikeás porcelân konyhai mosdót és rászereltem egy régi
varrógép kovácsoltvas cirádás akármire. Ezek után a régi bojler meg csap
nagyon agyonvágott mindent.
Na ekkor kezdtem kérdezgetni tõletek a zárt rendszerû bojlereket, stb. A
lényeg, hogy szereztem meg egy dizájnos zuhanyfejes csapot is, ezek
összeszerelése zajlott le most.
A megoldás picit ideiglenes, mert a konyha tényleges felújítása az anyagiak
miatt jövõre esedékes.