[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Júl. 23., H, 13:52:50 CEST

Azért szoktak mélyebbek lenni ezek  medencék, mert úgy mozgatják a vizet,
hogy felül áramlik veled szembe alul meg vissza a víz. Igy aránylag kis
teljesítménnyel is lassan meg lehet indítani a körfolyamatot, nem kell annyi
víznek átmenni a szivattyún. Van utólag felszerelhető cucc is, csak
belelógatják a medencébe, alul szív, felül fúj.
KI