[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Júl. 23., H, 16:10:35 CEST

Kormos Imre wrote:
> Azért szoktak mélyebbek lenni ezek  medencék, mert úgy mozgatják a
> vizet, hogy felül áramlik veled szembe alul meg vissza a víz. Igy
> aránylag kis teljesítménnyel is lassan meg lehet indítani a
> körfolyamatot, nem kell annyi víznek átmenni a szivattyún. Van utólag
> felszerelhető cucc is, csak belelógatják a medencébe, alul szív,
> felül fúj.

Hát biztos, de az szerintem sokkal nagyobb energiát igényel, hogy egy térben
egymással szemben áramoltatni a vizet. Persze lehetne olyan nagyot is csinálni,
hogy mintha kerek lenne az alja, és körbe tekeredik a víz szinte egy tömbben.
Lehet, hogy ez nem is olyan rossz ötlet! Élére állított korong-medence. :-) Csak
ha valami miatt az ember abbahagyja az úszást, mehet körbe lefelé... :-)