[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2012. Júl. 24., K, 10:05:54 CEST

:-)
> Csak ha valami miatt az ember abbahagyja az úszást, mehet körbe lefelé...
:-)

> hjozsi

A megmozgatandó vízmennyiség a gond.  Egy 2m x 3m es felületnyi
vizmennyiséget  0.5 m/s-al mozgatva 3 m3 vizet kell megmozgatni
másodpercenként, ez borzasztó nagy vízmennyiség.
Ha a medence tetején befújsz, alul elszívsz vizet (kisebb víztömeget, de
sokkal nagyobb sebességgel, amit egy hétköznapi 1kW-osz szivattyú tud ),
akkor lassan az egész víztömeg elindul körbe-körbe, mint amikor kiskanállal
megkevered a teát.

KI