[Epitesz-barkacs] Kad epites hazilag

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2012. Júl. 24., K, 16:55:43 CEST

nos nem.  a medence aljara sullyesztett negysozg keresztmetszetu
visszaaramoltato csovek elvalasztjak az aramlast..  mas modon nem
ildomos, mert ha valaki szepen tempozik, aztan letszi a labat, az eros
ellenaram ledontene a labarol.. de legalabbis meginogna...
a folyamat egyenkent aranylag kis teljesitmennyel azert nem jatszik,
mert az uszo erzekelesenek megfeleloen kell tudni szabalyozni az
aramlast.. es ha az hirtelen beletempoz, akkor a szivattyu nem tud
utanamenni...  ezert is kell a meret is, hogy legyen tartaleka a
rendszernek..
tul nagy tehetetlensegek vannak mar par kobmeter viz eseten is..

meg a joval higabb levegonel, repules kozben is ernek neha
meglepetesek..  :-)