[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

Erdos Zoltan erdosz at gmail.com
2012. Már. 18., V, 10:35:22 CET

bocsi, elfelejtettem kitenni a topic cime moge az ironia jelzot... :-)

szoval most az osszevont hatosag elere nem szakember kerult es uj sepru
modon probalja a fontossagat igazolni. a baj, hogy nem a valos eseteket
buntetik hanem a kinezett teruleten "tarvagast" csinalnak... mindenki
bunos, aki el. nekem is van biciklim a pinceben, raadasul kicsit
szelesebb, 3 kereku.. (:-)) de nem zar el kozlekedesi utat.. ennek
ellenere van lako, akinek csipi a szemet... :-(