[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2012. Már. 18., V, 11:10:34 CET

Erdos Zoltan wrote:
> bocsi, elfelejtettem kitenni a topic cime moge az ironia jelzot... :-)
>
> szoval most az osszevont hatosag elere nem szakember kerult es uj
> sepru modon probalja a fontossagat igazolni. a baj, hogy nem a valos

Jó, ezt a részét értem, és a hírműsorokban láttam is, hogy túlspilázzák az
egészet. Meg azt is látom, hogy valszeg hiba volt a tűzoltóság ilyen
átszervezése. A másik listán belinkelt valaki egy cikket, amiben elég súlyos
problémákra mutatott rá egy tűzoltó. De itt nem akartam a politikai baromságokra
rákattanni.