[Epitesz-barkacs] okos szabalyozas

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2012. Már. 19., H, 18:55:55 CET

ha nem lenne cel a paraztatas, kiadnanak egy kozlemenyt, hogy ez hulyeseg, mindenkit eloszor figyelmeztetnek, es utanna ket het mulva csekkoljak hogy rendet tettek-e. a tuzoltosag kekec volt, de nem akart ellened lenni. lehet hogy kihozta a vegen, hogy a tuzet az okozta hogy te voltal trehany, de nem birsagolt meg miutan leegett a hazad.

vajk