[Epitesz-barkacs] hangnemek

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 20., K, 21:08:39 CET

Tanultam már zongorán is játszani. Számomra az úgy nézett ki, hogy ott a
kotta, azokat a gombokat nyomom, ami oda van írva, és kész.

Ez valami olyasmi, mint hogy ahhoz, hogy olvasni tudjak verset, nem kell
költőnek lennem. Soha nem tanultam szolfézst, zeneelméletet,
összhangzattant, mégis tudom melyik zene tetszik, hogyan kell
lejátszani, és a szintemen ennyi elég is.
Ezért írtam, hogy a dobos a zenész legjobb barátja (ezzel cikizni
szokták a dobosokat).
A szememben pont azok szoktak a nem nagy durranás lenni, akik
megtanulnak három akkordot lefogni, és attól ők már a menőmanó nagy
zenészek.

Gábor