[Epitesz-barkacs] hangnemek

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2012. Nov. 22., Cs, 12:58:22 CET

El kell keserítselek, ez dobolásilag egy alap szint. Kb. 130-as bpm-en
negyedes ritmus, nyolcadokkal fűszerezve.
Csak a csávó nagy látványos mozdulatokkal csinálja, kb. ennyit tesz,
amire Te is céloztál, hogy az előadásmód (színpadi jelenlét,
performance) mennyit számít.

Múltkor voltam egy (magyar) ska koncerten, ott a dobos alig mozgott,
semmi ilyen teátrális izé, de kb. kétszer ekkora teljesítménnyel
dolgozott -ami még mindig egy közepes valami csak, nem a csúcs.

Gábor