[Epitesz-barkacs] favagas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Jún. 14., P, 08:34:26 CEST

teflonos bevonatu fejsze van.

a kulso szetnyilo reszben kulon mozgo ek bazi nagy otlet.

egy akacban cseszheted az egeszet, mert az nem nyilik igy szet, maradnak
szalak amik osszetartjak, muszaj vegigvagni.

ez is egy baromi latvanyos megoldas egy mellekes problemara. a fahasigatas
fo problemaja ugyanis a gocsok. es azokra ez sem ad semmi valaszt.

Vajk