[Epitesz-barkacs] favagas

szlretro szlretro at freemail.hu
2013. Jún. 16., V, 11:33:37 CEST

Hello Vajk,

2013. június 14., 8:34:26, írtad:

VF> a kulso szetnyilo reszben kulon mozgo ek bazi nagy otlet.

Hogy mennyire, azt az is alatamasztja, hogy en azonnal nekialltam
rajzolgatni. :))) (na nem mintha ez annyira szamitana ;) )
Sajat kutfobol sajnos arra jutottam, hogy az az energia, amit a
szetnyitashoz kellene kozolni az extra kulso ekkel, azt nem lehet
"odatenni".
A csapas elso fazisa arra kellene, hogy az ellel bejuttassuk az extra
ekeket a faba addig, hogy legyen minek nekifeszulniuk, majd a
masodik fazisban az ekeket kellene szetvetni a maradek energiaval.
Olyanra gondoltam, mint a karosszeriasok kalapacsa, amiben olomsoret
van, igy nem rugozik vissza: tehat egy nagyobb mozgo tomeget tenni a
fejsze fokara, ami a behatolas utan szetveti az extra ekeket.
Szerintem nagy surlodas kellene a mozgo tomegnek addig amig
megtortenik az elso fazis, majd utana kellene 0 surlodassal atadnia az
energiajat a szetnyito ekeknek.
Meg egy problemat erzek: a szetveto ekeket szigoruan a vagoel mogott,
annak kilepo eletol bentebb kell tartani, mert ha nem, akkor az lesz,
hogy egy vasdarabbal pufoljuk a tuskot (aki mar utott melle, az
tudja mirol beszelek :))) ).

--
Üdvözlettel,
 szlretro                            mailto:szlretro at freemail.hu

"bomba, tnt, kensav, H2SO4, saletromsav,HNO3, glicerin HOCH2CH(OH)CH2OH"