[Epitesz-barkacs] Hőmérséklet

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2013. Május. 3., P, 09:03:33 CEST

Már ott nagy a különbség, hogy a város melyik részén mérsz. Ahol sok a
fekete felület (aszfaltozott), ott nyáron melegebb van. Ahol sokan
élnek, nagy házak vannak, több a fűtés és szélvédettebb, ott télen
lokálisan sok fokkal több van, mint ha kimész a külvárosba.

Ha olyan autód van, ami hőmérős, egész komoly eltéréseket lehet látni
ahogy átmész a város egyik részéből a másikba.

Gábor