[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 13., H, 17:45:08 CEST

hiaba van attetel. 120 kilo 300W az kb 1km/h fuggolegesen. tehat 20%-os
lejton 5km/h sebesseg, ami hatareset hogy eldol-e a manusz vagy sem. tehat
tokmindegy milyen az attetel, az ilyen meredek cuccokhoz vagy baromira kell
tudni egyensulyozni, vagy messze 300W felett kell tudni tolni percekig.

ha ez megvan, akkor jon hogy attetel, ugyesseg, stb.

Vajk