[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 13., H, 18:45:01 CEST

a holtpont kerdest kezeli a fordulatszam. a lab tomege  a lendkerek. es a
testsuly helyezese is segit.

lassan egyensulyozni persze lehet, csak emelkedon az egyenletes tekeresre
es a megnemfulladasra koncentralas kozben kicsit nehezebb. a lassan halado
ismerosod sem tekert kozben, hanem csak gurult, neha lendive picit,
valojaban teljesen az egyensulyozasra tudott figyelni.

Vajk