[Epitesz-barkacs] két váltókar egyesítése?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2013. Május. 13., H, 23:30:17 CEST

Vajk Fekete wrote:
> a holtpont kerdest kezeli a fordulatszam. a lab tomege  a lendkerek.
> es a testsuly helyezese is segit.

Aha. Hát erre nem gondoltam. Persze lehet, hogy ez csak neked evidens, és nem is
a láb tömege, mint inkább az ereje dominál. Mert azért nem nagy sebességűek ezek
a tekerések. Ha pl 2 km/h-nál valaki gyorsan teker.... hát szerintem ilyen
bringát nem gyártanak. :) Ha sétálok felfelé erős emelkedőn, kis lépések vannak,
és kb másodpercenként max 2 lépés. Tekerni sokkal gyorsabban is lehet.

> lassan egyensulyozni persze lehet, csak emelkedon az egyenletes
> tekeresre
> es a megnemfulladasra koncentralas kozben kicsit nehezebb. a lassan

És ha ebből a megnemfulladás kimarad? Mert hogy én se fulladok meg sétálva,
lassabb láb-csapásszámmal.

> halado
> ismerosod sem tekert kozben, hanem csak gurult, neha lendive picit,
> valojaban teljesen az egyensulyozasra tudott figyelni.

Neeem, itt egy elég erős emelkedőn (a törley mauzóleum mellett lakott) mutatta
meg a tudományát.
Hú, most ott egy olyan ház meg kert van, hogy aki frissen téved oda, azt keresi,
hol lehet a kastélylátogatáshoz belépőjegyet venni. :-) Beszéltem valamikor
ezzel az ismerősömmel, kérdeztem, hogy csak nem övé ez a kéró? Aszonta, nem, de
elvállalja. :)