[Epitesz-barkacs] wifi antenna

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 17., P, 00:13:33 CEST

igazi szamokkal:

10 fok kupszog 1km tavolsagon 174m atmeroju kor. ennek terulete 23800m2.
ezen oszlik meg az 1W adoteljesitmeny.  4.2E-5W/m2

a masik iranyban gombsugarzo, az 1W teljesitmenye a gombon oszlik meg. 1km
sugaru gomb felulete 1.26E7 m2, 8E-8W/m2

ha a mezei botantenna jo vetelt adott a 4.2E-5 W/m2-en, akkor a parabolanak
525-szor kell jobbnak lennie nala. ez db-ben mennyi is?

Vajk