[Epitesz-barkacs] vedofoldeles

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Május. 21., K, 10:20:01 CEST

"Na pesze lehet nagyobb hurkot is csinálni, pl ha egy 5m magas keretet
csinálok, aminek az egyik függőleges oldala 1 méterre, a másik meg 10m-re
van a villámlevezetőtől, a végeiket vizszintes vezetők kötik össze, és
persze valahol meg "

A haz tele van hurok alaku vezetokkel. Vilagitashoz pl kulon megy a nulla
es a fazis, mindenfele vedofoldek es arnyekolasok jo nagy hurkokat
csinalnak. akar megszakitott hurkokat, ahol a zarast megoldja a par centis
szikra.

Vajk