[Epitesz-barkacs] M8 önzáró anya rögzítése lemezre

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Nov. 8., P, 16:07:35 CET

SZIGETI Szabolcs <szigiszabolcs at gmail.com> írta, 2013.11.08.:
> Hali!
>
> Ha jól értem, akkor ezzel egy túlfesz levezetőt akarsz csinálni? Szóval
> valahol a villanyórádnál lesz pár kapupántcsavar rákötve a 230-ra?

igen, és pl. belerakom pl egy szerelődobozba,

vagy pl. ráfogom, hogy a régen  Szikramikrométer néven nevezett
http://www.bgrg.hu/Files/fiz/FizikaWeblap/weblapelemek/kepn/idobenvaltozo/tesla2.jpg
tudománytörténeti kísérletet tanulom

> Mit csinálsz, ha belefészkel a pók vagy rárakódik a por?

karbantartás, tudom, hogy 5 perc

> Vagy kicsit
> párásabb vagy szárazabb lesz a levegő. Hogyan gondolod tesztelni?
> Vagy megfogja a szomszéd?

neeeeem a szomszéd fogja :-)

beszerelés előtt munkaasztalon
a Paschen görbe leszálló és felszálló ág felől megközelítem
a mélypontot (a Paschen szerinti 327V)  úgy, hogy a mélypont környékén
a jobbról és balról közelítem pl 2x230VAC =460VAC segítségével
onnan meg már beinterpolálható a mélypont.