[Epitesz-barkacs] Gondolkodó varisztor ? Re: M8 önzáró anya

Cser Tamas maguspr53 at gmail.com
2013. Nov. 8., P, 23:05:20 CET

[PDF]
Gondolkodó túlfeszültség-levezetők (I.) - Dehn+Söhne
www.dehn.hu/pdf/publications/surge.../elektroinstallateur05_8_9.pdf
tossá válik, és szétrobban. Ezért a készülékszabványok előírják a
varisztort tartalmazó túlfeszült- ség-levezető készülékekbe egy
biztonsági lekapcsoló készülék.

[PDF]
Gondolkodó túlfeszültség-levezetők (II.) - Dehn
www.dehn.hu/pdf/publications/surge.../elektroinstallateur05_10.pdf
sen megnő, emiatt a varisztor egyre jobban melegszik, és a vé- gén
lavinaszerűen gyorsuló me- legedéssel váratlanul zárlatossá válik, és
szétrobban!

a kisebb varisztorainkat pl. a kínai ups-ekben, vagy a márkás PC tápokban,
(Dell, Delta) vagy a Codegen és Varga és társaiban hogyan figyelik?