[Epitesz-barkacs] Téglakályha

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2013. Nov. 29., P, 18:41:48 CET

Tamogatom!

 - beleletlen kemeny jogilag problemas lesz
 - a hmv oke, de nem latom a futeshez miert kellene puffertartaly. raadasul
a parszaz literes az egy alom, annyi nem jo semmire. kell 500-1000 liter
mindenkepp
 - a puffert ugy kell meretezni, hogy egy rakat cucc kb pont felmelegitse.
ha tul kicsi, akkor felforr mielott leeg a tuz

a klasszik nagytomegu teglakalyha lenyege, hogy o maga egyben a puffer.
belul baromi meleg van, ezert jo hatasfoku az eges, de kifele a sok teglan
keresztul lassan jon a meleg, ezert nem sut, es ezert hosszan elnyujtva
adja le a hot. ha keves helyiseg van, akkor lehet siman a par tavoliba
elcsovezni-ventillatorozni a meleget, nem kellene radiatorok es hasonlok.

ami nekem nagyon tetszik, hogy egy ilyen kalyhaba tenni vizcsovet, de a
kulsejebe, ami sosem forro annyira hogy megforrjon, viszont ami hosszan
elnyujtva kapja a meleget a belsejebol. es a kalyhat puffernek hasznalva,
vinni ebbol a csobol a meleget a tavoli szobakba radiatorba vagy
padlofutesbe.

Vajk