[Epitesz-barkacs] Kulteri "tanyasi" vakolat kerdes

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Ápr. 10., Cs, 17:09:33 CEST

http://www.glink.hu/?subpage=kezikonyv&kezikonyv=hotani_anyagtablazatok&table=glink_table_tuzallo_es_keramia_anyagok_hovezetesi_tenyezoje

sokfele samott van, a konnyebbek a 0.3-as tenyezojukkel egesz szigetelok, a
nagyon suruk lambdaja elmegy 1 fole, es azok mar kb olyan nehezek mint a
ko. az agyag 1.3, de kicsi a surusege. Az agyagba agyazott uveg es cserep
pont jo, nincs ott semmi levegozarvany. szoval az oregek jol kitalaltak
ezt.

az a hotaroloskalyha tegla nem hiszem hogy birna a sokszaz fokot, plane
hozza az oxidalo legkort.

Vajk