[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 21:06:05 CET

a felvetesben az volt hogy van par mm mely horony, es abba ragasztjuk a
polcot. tehat a horony tartja az uzemi terhelest, a ragasztas csak azert
van hogy ne jojjon ki.

a fatiplis cucc jo, de itt valami fenyo hajopadlorol van szo, ami max 18mm,
de lehet hogy csak 16, felnek a 4db 8-as tiplire es a felette marado 4mm
husra bizni a konyveket.

Vajk