[Epitesz-barkacs] Válasz: szögvas

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 1., H, 23:46:53 CET

ha az lett volna a kérdés hogy én milyen polcot csinálnék, tuti azt mondtam
volna hogy a függőlegesek csak hátul rejtetten a falhoz rögzítve, bennük
átmenő 8-as tiplik kétoldalt 2-2cm-t kilógatva, és a polcok csak simán
közérakva. ha a polcok szépen végigérnek, nem tudnak a függőlegesek
elmozdulni.

Vajk