[Epitesz-barkacs] Melyik kazánt?

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Dec. 12., P, 14:07:25 CET

a szelepmozgato motor persze kivul van, es tokre szabvany alaku, meg a
kabelen a csatlakozo is szabvany, semmibol nem tart kicserelni. de a
kereskedelemben csak olyat kapsz ami 2 vagy 5 sec alatt megy vegallasbol
vegallasba, 10 (vagy 20, nem emlekszem) masodperceset nem kapsz. hiaba
csereled ki, az elektronika nem fogja rendesen kezelni.

Vajk