[Epitesz-barkacs] bojler a padláson

Pataki István pataki.istvan at freemail.hu
2014. Jan. 10., P, 23:52:17 CET

Jójó, nem cseszegetni akarlak:) Nálam (még átszerelés előtt) időnként a régi
gyári túlnyomásszelep is csöpögött a hálózati nyomástól (annak nem tudtam
megállapítani a típusát). Amikor rámértem a bejövőre, 7-8 bar-t találtam. Most
3,5 bar-on áll a nyomáscsökkentő és 4,5 bar-os a lefúvószelep. A nyomáscsökkentő
mögött kerti slaggal is lehet öntözni, nyitásnál/elzárásnál sem változik a
zuhany hőmérséklete. De ez egy teljesen hagyományos elrendezés, a fürdőszobában
a zuhany. Az egyedi helyzetek egyedi megfontolásokat kívánnak. Hasonlóan, mint
ahogyan középiskolás koromban én is melegítettem vizet a dunsztos üveg műanyag
kupakjába erősített bádoglemezek között. Mégis frászt kaptam volna, ha a
gyerekem ilyet csinál:).

Üdv
pi