[Epitesz-barkacs] Válasz: Re: kombi kazán, fűtés, melegvíz

Gál István g.i at chello.hu
2014. Júl. 6., V, 17:17:51 CEST

Igazad van, a keringetés akkor éri meg jobban, ha több vízvételi hely
van egymástól távol. (nálunk 2 szintes ház konyha 2 fürdőszoba viszonylag
messze egymástól). Ha keringetés energiaigényét leegyszerűsítjük a
keringető szivattyú fogyasztására, akkor nálunk egy 25W-os szivattyú
keringet
folyamatos üzemben. (kedvezményes villany) Egyébként időzítővel szokták
vezérelni a szivattyút vagy "elvetemültebbek" hőmérsékletet mérnek a
visszatérő vezetéken.

Gál István
g.i at chello.hu <mailto:g.i at chello.hu>