[Epitesz-barkacs] vízvezeték magasan

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2014. Nov. 22., Szo, 09:53:36 CET

de ebbol az kovetkezik, hogy ha megmerem a statikus nyomast, meg megmerem a
csapon a tomegaramot, akkor ebbol kiszamithato a tapegyseg "belso
ellenallasa".

es ha kiderul hogy szokasos vizelvetelnel is mar tokre nagy a belso
nyomaseses, akkor tok kicsi plusz nyomaseses is jelentos tomegaram
csokkenest okozhat.

Vajk