[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Kormos Imre imre.kormos at gmail.com
2014. Okt. 19., V, 00:23:12 CEST

Sziasztok,

Olvasgattam mostanában az energiatakarékossági pályázati kiírásokat és ott
láttam, hogy pályázni csak x évnél régebbi használatbavételi engedéllyel
lehet.

Erről jutott eszembe, hogy nekem olyan nincs is. Én ezt a házat, amibe
lakom, kb 20 éve vettem, minimum 50 éves ház.
Se építési engedély, se használatbavételi nincs. Ilyenkor mi van?
Mikor a gázt bekötettem, csinált egy építész egy rajzot a házról a
gáztervhez, ez a leghivatalosabb papírom a házról.

KI