[Epitesz-barkacs] hasznalatbaveteli engedely

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 19., V, 10:05:00 CEST

Erről most az jutott eszembe, hogy az új rendszerben nem engedélyt kell
kérni, hanem bejelenteni a használatbavételt.
Ilyen alapon a házad már nagyon régen használatba van véve.
De nem tudom, hogy 50 évvel ezelőtt mi volt, hogy akkor is kérni kellett
az engedélyt, és a mostani rendelet 'alkotó' ezt végiggondolta-e, hogy
ha most már ugyan nincs is használatbavételi engedély, de ez így
egyébként sem esik bele a megadott idő-tartományba.

Gábor