[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 09:43:08 CEST

Köszi, ez fontos információ, mert pont ez volt a sejtésem, hogy hosszú
munkára kisebb balta kéne, mert nem fogom bírni -így a Fiskars nagyobbik
kiesett. Kérdés, hogy a szumma 640g-os elég-e, vagy az már túl kicsi?
Mert akkor nem lesz Fiskars baltám :(
Gondolom, azért a Huqvarna sem lehet annyira rossz.

Gábor