[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 18:16:24 CEST

Köszi a tanácsokat!
Az a helyzet, hogy a sporttársaim teljes megszállottsággal agitálnak
állandóan ezekre is amit írsz, de ennél sokkal durvább dolgokra is.
Illetve ők csinálják is. Kezdve a kreatinintől, a különféle aminosav
kivonatokon át a szteroid, tesztoszteron, növekedési hormon bevitelig.
Ők esküsznek rá, hogy ezek szükségesek, és nem ártanak, az én filozófiám
pedig a full naturál. Így az ásványi anyagokat is magvakból, húsból,
gyümölcsből viszem be.

Gábor