[Epitesz-barkacs] Balta

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2014. Okt. 20., H, 16:10:38 CEST

Gábor!

2014. október 20. 14:06 Acs Gabor írta:

> Szombaton voltam egy versenyen, és úgy begörcsölt egy izmom, még mindig
> fáj. Nekem ilyenből simán szokott lenni 1-2 éves gyógyulási idő is. Biztos
> alkati dolog.

Lehet, már flúgosnak gondolsz, hogy ennyire kötöm az ebet a karóhoz.
:-)

A múltkor, nem tudom mitől, de napokig annyira fájt a bal combom, hogy alig
tudtam menni.
Előtte nem mozogtam annyit, hogy az lett volna az oka és csak a bal.
Próba szerencse alapon megemeltem a C vitamin bevitelt 2-3 napig 5-6 g-ra
6-10 részletben bevéve.
Elmúlt. Erre mondhatjátok, hogy véletlen.
Lehet.
Viszont a C vitamin kúra befejeztével visszajött a fájdalom.
Erre újra megemeltem és nem 2-3 napig, hanem egy hétig.
Azóta nem fájt.

Mondhatjátok, hogy véletlen.
De nekem senki sem tudja elhitetni, hogy nem a C vitamin segített.

Nem állítom, hogy mindenre jó. Ez izomfájdalom volt.

Gábor!
A helyedben a C vitamin mellé még kalciumot és magnéziumot is szednék 2:1
arányban.
Napi kétszer, kb 500 mg kalcium és 250 mg magnézium. Ezek segítik egymás
felszívódását, azért kell ez az arány.

De, ha nem hiszel nekem, attól nem én gyógyulok lassabban.
:-)

Egyébként, ha kipróbálnád, szívesen olvasnám a tapasztalatodat akár itt,
akár privátban.

Üdv. Tibi