[Epitesz-barkacs] Balta

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2014. Okt. 20., H, 19:50:28 CEST

Csinálok én sokmindent, a legtöbb számból 8 ismétlést szoktam.
Amiből 1-2-t csinálok csak, az az az egy szám, amiben versenyzek.
De abból is fokozatosan megyek fel. egy edzés kb. 2,5 óra abból az egy
számból, az első sorozat 20 ismétlés, a következő egy nagyobb súllyal
10, aztán 8, így megyek fel az 1 ismétlésig, utána onnan vissza lefelé,
3-6-8 ismétlésekig.
Ki van ez találva :)

Gábor