[Epitesz-barkacs] Hőszigetelés beltérben

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2015. Dec. 30., Sze, 22:25:33 CET

3 szoba van, és végül a két másikat hőszigeteltük a padláson, inkább oda
raktam többet, mert akkor még úgy volt, hogy ezt a szobát nem
használjuk. Most viszont erősen úgy néz ki, mégis szükség lesz rá.

Az infrapanel jól hangzik! Azzal lenne a legkevesebb meló, és szintén
felhasználható máskor, máshol.
Csak fogalmam sincs, erre a célra mennyire felelne meg.

Most nem vagyok ott, de szerintem max 1-2 fok lehet abban a szobában.
Ebből kellene ott lokálisan 20-at csinálni. Vagy érzetre annyit, ha az
infra csak az én bőrömet melegíti, és semmi mást.

Gábor