[Epitesz-barkacs] párakapcsolós légbevezető - működik?

aboy aboydude at gmail.com
2015. Nov. 29., V, 18:09:36 CET

szia hjozsi!

azt mondod cseréljük meg a kőzetgyapotot és a polisztirolt? milyen
fóliát ajánlasz rá, valami spécit vagy keressek rá és az első
szembejövő legolcsóbb is elég?

a páratartalom egyébként magas, 65% körüli, kiszellőztetünk, és ha
kint nem csontszáraz a levegő akkor nagy nehezen lemegy mondjuk 60-ra
de félóra múlva megint 65. egy általad ajánlott - mondjuk nem a
legegyszerűbb hanem egy közepes teljesítményű - gép vajon az egész
lakásra elég lenne?

azért ha valakinek van tapasztalata ilyen higroszabályozású ablakra
szerelhető légbevezetőkkel, ne kíméljen, kíváncsi lennék

ab.