[Epitesz-barkacs] kerites online

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2015. Sze. 22., K, 13:13:29 CEST

a gabion támfalat úgy méretezik, hogy a súlya tart mindent, semmi más.
a profi beton támfal L alakú vasalt szerkezet, ahol a vízszintes száron
levő föld tömege tart mindent, nem tud kidőlni. kb mint amit Te is
csináltál. csak rendesen kiszámolják mekkora kell legyen a talpa, és
mennyire kell erős legyen a könyökében.

Vajk