[Epitesz-barkacs] penész

Acs Gabor levlista at e8e.eu
2016. Ápr. 16., Szo, 12:47:35 CEST

Köszi, láttam a tecsó webshopjában Szavot, csak nem tudtam, hogy most ez
a hamisítvány, vagy a Savo, de akkor megyek és veszek egyet.

Van egy csatorna-cső, ami megy végig a házban, és mivel az én lakásom a
tetőtéri, eredetileg itt ment ki a kiszellőző (légbeszívó) vége a tetőn.
Az átépítésnél pedig leszűkíttettem, és két kanyarral vittem ki egy
tetőtéri szoba padlója alatt, mondván ott is majd ki tudja szuszogni magát.

Csakhogy pár éve, amikor lehúzzuk a WC-t, kiszippantja a
padlóösszefolyóból is a vizet, tehát az a kimeneti nyílás valamitől
eltömődött. Mondjuk ez azt is jelenti, hogy ha vákuum tud lenni a
csőben, akkor nincs eltörve. De tartok tőle, hogy valami illesztési hiba
csak lehet, és ott szivárgott ki valami a falba.

Ha elzárom a bejövő víz-főcsapot, és pár nap múlva kinyitom, akkor nem
pördül meg a vízóra, ebből gondolom, hogy a vízvezeték sem szivárog.
Valamint a kazán nyomásmérője is mutat nyomást a rendszerben.

A szobám ebből az előszobából nyílik, és itt van saját gyártású
páratartalom mérőm, teljesen normális szokott lenni a páratartalom.

Gábor