[Epitesz-barkacs] penész

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Ápr. 16., Szo, 13:28:13 CEST

Acs Gabor wrote:
> Köszi, láttam a tecsó webshopjában Szavot, csak nem tudtam, hogy most
> ez a hamisítvány, vagy a Savo, de akkor megyek és veszek egyet.

Nem tudom, miért, de sokan savo-nak írják, pedig szavo van a flakonon.

Látom, eléggé felkészült vagy a hibakeresésben. Talán utólag, amikor már nincs
ott a penész, visszatámaszthatod a falhoz azt a lemezt pár órára, aztán elvéve
hirtelen lehetne hőmérsékletet mérni a falon valami infra hőmérővel. Ha az
adódik, hogy bármiért jóval hidegebb, mint máshol, akkor belső vízforrás nélkül
is lehet vizes páralecsapódás által. Olyan nincs, hogy sem ez, sem az, mégis
vizes, meg olyan sincs, hogy tökszáraz a fal, mégis penészes lesz.