[Epitesz-barkacs] Tartalék fűtés puffertartállyal

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Dec. 21., Sze, 21:01:30 CET

László Szalai wrote:

> Közben láttam, hogy Vajk írta már a vékony csövet: én is erre
> szavaznék.

Sőt, sokan a vékony alatt még mindig nagyon vastagot értenek. Én pl kipróbáltam
nem is túl hosszú távon a 8mm belső átmérőt, és tök jól jön a víz, mindig
azonnal ott van a meleg (na jó, 1...2 másodperc). Igaz, hogy kicsik a távok, de
a hozam elegendő. Kád nincs töltve.

Nincs kizárva, hogy ha van egymástól nagyon távoli két vízvételi hely, akkor
érdemesebb mindkét helyre bojlert rakni.