[Epitesz-barkacs] 1fázisú villanymotor

Vajk Fekete vajkhu at gmail.com
2016. Jan. 30., Szo, 09:59:57 CET

Na, meg is van. Forog szépen. Nagyon köszönöm az összefoglalást, Hihetetlen
hogy a gépész villanyszerelők számára az ilyen rajzokat addig
egyszerűsítik, hogy teljesen érthetetlen lesz. A lényeg, hogy a főfázis
direktbe, a segédfázis kondival, a segédfázis csak induláshoz,
nyomógombbal, vagy a főfázissal sorbakötött meghúzótekerccsel.

A gyári rajzok is megvilágosodtak ez alapján, és az én motorom is. Meg is
lett a két eltérő anya, ahova lehetett a kábel téve. Bekötöttem, forog
szépen. Ha nekem nem kell nagy indítónyomaték, akkor csökkenthetném a
kondit?

Vajk