[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2016. Júl. 21., Cs, 16:21:22 CEST

Gábor Auth wrote:
> Hi,
>
> Gondolkodtam a dolgon, próbáltam utánaolvasni a dolognak, aztán
> számolgattam kicsit... :)

Rengeteg pénzről regéltél. Ennek egy jelentős részét hőszigetelésbe rakva
lecsökken a klímaigény 1 db 3,5kW-osra is akár. És akkor nyáron sem kell a
hőségtől megdögleni. (Gondolom nem rövid távra vetted a házat, és ha egyszer
adjaisten sikerül meg is öregednetek, akkor a hőséget nagyon szarul fogjátok
viselni.)

Szóval fuss még egy kört szerintem.

A hőszivattyús, ezen belül a klímás fűtésről már nem szívesen írok semmit, mert
valszeg elfogult lettem az idők során. Neked meg bent van a gáz is, szóval nem
biztos, hogy erőltetni kellene az azonnali teljes átállást. Viszont lehet
fokozatosan, és ha már úgy mérted ki az idők során, hogy tök felesleges a gáz,
egyszerűen nem használod vagy kikötteted. Nekem amúgy is van egy olyan sanda
gyanúm, hogy a gáz ilyen mértékű támogatása (rzscskkktns) nem tarthat az idők
végezetéig, mert akkor egészen lepusztul az egész szolgáltatás. Ellenben az
várható, hogy az európai trendnek megfelelően a megújuló források kihasználása,
akár támogatása létrejön, ha nem is a jelen ciklusban. Hogy mikor, arra még csak
saccolni se mernék.