[Epitesz-barkacs] Fűtés inverteres klímával

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 22., P, 12:28:13 CEST

Hi,

On Thu, Jul 21, 2016 at 8:31 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Én úgy értettem az intenzívet, hogy a klíma kimenő oldaláról az összes
> levegőt
> direktben kivezeted, és ugyanennyi réseken meg akárhol bejön a padlásra.

Gondolkodtam kicsit a dolgon... arra jutottam, hogy ki tudok vágni az OSB
lapokból egy-egy ventilátornyi kört, tennék rá kívülről valami esztétikus
rácsot és a kültéri egységet egyszerűen csak belülre tenném a padlásra
olyan módon, hogy ezen a szellőzőrácson fújja kifelé a levegőt. Ha elég
közel teszem, akkor még légvezető csövezés se kell, ha kicsit messzebb
teszem, hogy szerelés miatt mondjuk körbejárható legyen, akkor kell egy
méternyi fél méteres cső, ami kivezeti a levegőt.

Így a padlásról szívná a felmelegítendő vagy lehűtendő levegőt és kifelé
fújná, kevésbé lenne kitéve az időjárásnak, a napsütésnek, könnyebb
szerelni, karbantartani és nincs látható helyen. Vélemény?

> A lábazatra is nagyon fontos lenne, és ha ennyi pénzt el szeretnél verni,
> akkor
> mindenütt el kéne jutni a 16 centiig legalább. És hát az ablakokra,
> ajtókra is
> kell gondolni.

Ezeket majd végigszámolgatjuk, van rajta 5 centiméter vakolva, de maradtak
hőhidak, mert az egyik helyen kilóg a betonfödém, a betonkoszorú sincs
szigetelve, a födém sincs szigetelve, a lábazat sincs körben szigetelve...
szóval lesz mit csinálni... :)

Bye,
Auth Gábor