[Epitesz-barkacs] Födém hőszigetelése

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2016. Júl. 31., V, 14:34:34 CEST

Sziasztok!
Gábor!

>  Melyiket akarják a legkevésbé feltúrni és/vagy megenni a különféle
rágcsálók?
Kb 20 évvel ezelőtt vettem valamilyen sárga színű szálas szigetelőanyagot.
Tudtam vele csupasz kézzel dolgozni, csak leöblítettem a kezem vízzel.
Nem álltak bele a bőrömbe a szálak. Pedig nem kérges a tenyerem, mert
klaviatúrához szokott és nem lapáthoz.
A garázsban állt egy zsákban a szigetelőanyag és valami állat, talán egér
megrágta, beleköltözött.

Máshol, szintén sárga színű szigetelőanyagba valami állat lyukat fúrt.
Mivel fészer, illetve padlás szigetelésről van szó, alulról a fólián
keresztül látszik a lyuk.

Sajnos nem tudom, milyen márka.

Üdv. Tibi