[Epitesz-barkacs] inverteres klima

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Nov. 10., Cs, 23:35:01 CET

Hi,

On Thu, Nov 10, 2016 at 11:21 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Azt valóban néha kellhet tisztítani. Meg hát az jól látható is. A rács
> levehető,
> vagy fixen egybe van az elejével?

Fogalmam nincs... ennyire nem néztem meg... szerintem tavaszig elketyeg
így, aztán majd jönnek és kitisztítják, különben ugrik a kiterjesztett
garancia, de majd kiszámolom, hogy megéri-e a kiterjesztett garancia. :)

Amikor a mínuszok voltak, és ugrál a görbe, ott történtek a leolvasztások?

Igen, szerintem igen. Nem ültem mellette hajnalban, de úgy gondolom, hogy a
leolvasztás volt. :)

> Fene tudja. A hőmérőket össze tudtad kalibrálni? Lehet, hogy ha mind
> egykupacban
> van, akkor is van eltérés.

Van, de 0.5 fokon belül térnek el, úgyhogy nem foglalkoztam azzal, hogy
referenciához mérjem.

Különben a klímához közeli, akár a szívó oldali hőfok
> is lehet alacsonyabb, mint a padláson odébb lévő levegő, mert a jóég tudja,
> milyen az áramlás.

Eddig nem volt ilyen, csak most máshova tettem a hőmérőt.

Akár valami körjárat is kialakulhat részben. Mert amúgy szép
> egyforma távolság van a beszívott és kifújt között.

Egy kicsit változik attól függően, hogy mennyire hűt, illetve a
jegesedésnél látszik, hogy a normál 1-1.5 fokos különbség felmegy 3-4
fokra, mert a lefagyott részen nem tud levegőt szívni.

Kíváncsi vagyok egy rendes -5 -- -10 fokos téli napra, hogy mit művel,
ettől függ majd, hogy jövőre mindenhol klíma lesz vagy marad a gáz...

Bye,
Auth Gábor