[Epitesz-barkacs] bojler

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Okt. 8., V, 18:13:35 UTC

Hi,

On Sun, Oct 8, 2017 at 8:01 PM jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> wrote:

> Ezek szerint az kacsa volt, hogy zárt, zákszerű csőszakaszokban....

Nem biztos, hogy az volt, csak volt egy olyan körülmény, ami nem feltétlen
van meg egy otthoni zárt bojlerben.

> Akkor lehet, hogy én is lejjebb tekerem a bojler hőfokát. Tényleg azért
> tartom
> aránylag forrón, mert - ezek szerint - rosszul tudtam.

Van néhány kutatás a témában: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16935249

Kimérték 0,5 °C fokozatokkal, hogy meddig maradnak életben és:

"Each strain was unable to multiply when cultured higher than at 44.2
degrees C (ATCC 33152) or at 44.0 degrees C (Okinawa 02-001)."

44 °C felett már egyik törzs se szaporodott.

Persze, de én arra akartam rámutatni, hogy vannak a bojlerben más fémrészek,
> amik felé nagyságrendekkel is nagyobb lehet ez az áram, mint a lyukakon át
> az
> elvezető csövek felé.

Az utóbbi időben a bojlerek nagy része önmagában védett az elektrokémiai
korrózió ellen.

Bye,
Auth Gábor