[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2019. Júl. 9., K, 13:19:04 UTC

  Nos, igen. Ezt is fontolóra veszem, de nem tudom én sem, hogy hol és mennyiért lehet műanyag alapanyagokhoz hozzájutni. Továbbá ahhoz külön géppark kell, amíg a fához és fémhez szükséges eszközök már megvannak. A munkámból kifolyólag van egy icipici rálátásom a műanyag tartálygyártásra. Nos, nem tűnik egyszerűnek a dolog otthoni körülmények között.

   Horváth Zsolt