[Epitesz-barkacs] Fa időjárásállóvá tétele

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2019. Júl. 9., K, 16:37:35 UTC

Szervusz Zsolt!

   Fém tartályt hogyan, mivel érdemes vízállóvá varázsolni? :D (Úgy, hogy
bírja a forró vizet is.)

Zománcozással, belülről magnéziumanóddal (-:

Ha nyomásálló kell, mindenképp gyáriban gondolkodnék. Azt a technológiát
nem nagyon lehet otthon megközelíteni sem. Ha pedig a hegesztést most
kezded, a tartálygyártás előtt nagyon sok gyakorlás kell majd.

Én különben vettem rozsdamentes tartályt hidrofórnak, mert a gagyi kínai
egy év alatt tönkrement. Reméltem, hogy örök élet, de az egy mm-es
falvastagság kevés volt a 4 barnak, kirepedt. Pedig valamilyen nyomásra
volt tervezve, mert a végei gömbölyűek voltak.

Van itthon három, kb. 30 éves Hajdú bojler. Az egyik bojlerként üzemel, a
másik hidrofortartályként. Ez utóbbit belül rozsdamaróztam és lefestettem,
hogy tovább bírja. A harmadik kerti zuhanyzó, azt kívül újrafestettem.
Ennek az alaplemeze adta meg magát, bár az új volt. Ez kívül-belül ázik,
illetve amikor nincs benne víz, nagyon fölhevül. A tartály maga még jó.

szia: Balázs