[Epitesz-barkacs] PVC csatornacső hőállósága

Horváth Zsolt hozso_001 at freemail.hu
2020. Feb. 18., K, 07:18:27 UTC

  Igaz, nem írtam a témaindító levélben, de rendes hőszigetelést mindenképpen teszek rá. Csak előtte emiatt valamilyen zárt szerkezetet kell telepítenem, amiben a csövek és a szigetelés vízmentesen elhelyezhető. :D
(Ebbe a tartóba aztán majd mehetnek vízcsövek is, a későbbi, vizes kollektorokhoz.)

   Horváth Zsolt